miércoles, 6 de mayo de 2020

ORGANITZACIÓ DIJOUS 7 MAIG

Hola nins i nines de 2n B, 
Com estau? 
Ja teniu preparada la vostra disfressa de Superheroi  o Superheroïna? Jo estic completant la meva disfressa, encara em queda fer-me la màscara.... 
Recordau que divendres m'heu d'enviar una foto disfressats i la fitxa amb els vostres superpoders.
Si encara estau dubtosos i no sabeu com començar EL REPTE SETMANAL, podeu pensar amb alguna cosa que feis molt bé cada un de vosaltres, per exemple llegir bé en veu alta, pintar, fer multiplicacions.... i posar-vos un nom relacionat; per exemple si sé llegir bé el veu alta, el nom podria ser MEGALECTOR i els superpoders TRANQUIL·LITZAR ALS NINS PETITS CONTANT CONTES DIVERTITS. L'arma secreta seria UN BON LLIBRE....... són algunes idees.
Ànim!
Cristina

CATALÀ
.-TALLER DE COMPRENSIÓ ORAL:
Podeu veure el vídeo amb el conte ("L'OVELLETA QUE VA VENIR A SOPAR) que na Marian Ventayol vos ha posat i contestar les preguntes de comprensió oral del qüestionari.


MATES


No hay comentarios:

Publicar un comentario